People are so weird… :|

Am inceput munca o saptamana si un pic… cred.La inceput m-am „bucurat” ca am foarte multe adrese la blocuri( tre sa merg la adrese fixe! 😦 ) ca am zis eu … lumea e mai altfel,mai”primitoare”,deschisa la lucruri noi… ma gandeam ca traind intr-o comunitate…  sa zic mare,sunt mai sociabili… de unde frateeee?!?!… „Lumili este salbatici!!!” … „Lumili este batute in cap!!!”    ” dâng dâng!!! … La fiecare doua raspunsuri pe care mi-le dadea,urma si intrebarea: „Da` sigur nu ma trezesc dat afara din casa?” sau „Da` pentru ce facem noi astea aici?”… in conditiile in care eu nici nu i-am intrebat cum ii cheama,CNP-ul,seria si numarul de buletin sau alte prostii PENTRU CA NU MA INTERESEAZA!!  X( X( X( . O fi chiar atat de greu de inteles ca nu veau de la tine decat niste raspunsuri la cateva intrebari tampite?? si nu tre sa zici decat „da” ori „ba”!! …  si nu intelegi nici dupa a 3 a explicatie?…

Intr-una din zile… ajung la o…  sa-i zic „cucoana”… de vreo 45-50 de ani… bat la usa… n-a raspuns… ma intorc peste juma` d ora… bat iar.Bat o data,de doua ori… dau sa plec; si iese baba frate!

-Baaaaa!!! ce #$%^& bati la usa mea??? da` chiar n-ai pic de simt in tine???da` te-ai pus asa pe usa mea???

-Stai usor ca n-ai innebunit :))       …. cucoana avea ceva probleme la mansarda,cel putin asa mi-au spus vecinii de palier care au iesit afara cand au auzit-o tipand :))

In schimb… am ajuns intr-o zona in care am fost super bine primita… era ultimul chestionar pe ziua respectiva… super cald afara…o sete teribila… ma uit pe foaie->etaj 4 Ooo NU!! 😦 .Imi venea sa iau drum de casa,dar m-am gandit ca ziua urmatoare nu ies „pe teren” si trebuia cumva sa-mi fac”norma” … si urc… pana la 4 …  sete… caaaald…. bat la usa…tot o tanti;ba nu.O super tanti 🙂 !! avea racoaaare in casa,era frumooos, m-a servit cu suc reeeceee  :X .Am stat la ea aprox 40 min,da` au trecut pe nesimtite.Am ras cu tanti o gramada si m-am convins,daca pot sa spun asa,ca nu toti oamenii sunt precum „cucoana”

Zau ca nu-i usoara munca de teren si mai ales sa bati la usa omului si nu stii daca-i vreun nebun sa-ti dea o tigaie-n cap sau daca e vreo super persoana sa te primeasca frumos.

Eheee…  amr 13 zile \:d/

See ya :-h !! 🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. nnonny
    iul. 02, 2009 @ 16:46:48

    Chiar asa! Sa-i multumesti Domnului ca nu ti-a facut „cucoana” vant pe scari =)). Mah…asa-s oamenii! Unii sunt speriati de stirile de la 17.00, altii pur si simplu nu’s incantati sa le intre o persoana straina in casa! Si mai sunt si cei care te primesc cu bratele deschise, fie pt k sunt foarte sociabili, fie pt ca sunt singuri si prind ocazia de a mai vb cu cineva, sau…sunt acei oameni care nu prea duc grija zilei de maine si nu sunt asa stresati ca altii si te primesc fericiti! (*)

    Răspunde

  2. dragancatalina
    iul. 02, 2009 @ 17:14:33

    Aaaa am uitat sa spun ca am vorbit cu o alta „cucoana”,vreo juma` de ora asa,mai mult prin usa si din cand in cand mai zaream un ochi prin miiiica deschizatura de usa=))=))=))

    Răspunde

  3. Diana
    iul. 04, 2009 @ 21:35:00

    intradevar..people are so wierd!!! eu ma si mir ca mai gasesti oameni care mai si raspund 😛
    oricum sa ai spor…si rabdare…fiecare cu pasaricile lui..n-ai ce face 😉

    Răspunde

    • dragancatalina
      iul. 04, 2009 @ 21:43:19

      cum am zis … am gasit si oameni super de treaba… de exemplu,ieri,vineri… am fost la cineva si cand sa incep interviul,m-a sunat un unchi sa-l duc de urgenta(eu eram cu masina)in cealalta parte a orasului … si a trebuit sa-mi las formularele acolo,la adresa respectiva si sa fug la unchiu acasa. Omu e fost foarte intelegator,ca era vb de o urgenta… altul ar fi renuntat la interviu… ca deh,era timpul lui liber si eu i l-am „mancat” si pierdeam si eu banii 😀 … sunt oameni si oameni… Si sa stii ca si cu cei binevoitori tre sa „lupti” nitel pana ii convingi… sa le explici in ce consta interviul,ca totusi… au impresia ca a doua zi se vor trezi cu ordin de evacuare din apartament =)) :)) …

      Răspunde

  4. Diana
    iul. 06, 2009 @ 12:49:47

    te cred..dar sunt convinsa ca te descurci 😉

    Răspunde

Lasă un comentariu