Of,of… mai,mai…

Aseara vroiam sa scriu ceva pe blog si am deschis pagina… articol nou… nu pusesem titlu` inca,dezvoltam subiectu` in gand : ” sa scriu si despre asta… si despre aia,si despre ailalta”,cand,ma stiga tata sa-i duc bricheta si am apucat sa-i raspund „da,tata!”… si s-a rupt filmul… am uitat tot 😐 .I-am dus tatei bricheta si cand m-am intors la pisiu…:-?? nu imi aminteam nimic…da nimic nimicutza.

Si totusi… dupa aproape 24 de ore(acuma nu va ganditi ca eu azi noapte  am stat sa ma gandesc la asta… 🙂  ) am flash-uri :))  ca dupa betzie .Whoups!Eh… am zis-o 😀 . Vroiam sa scriu de faza cu Cabral.Cum am scris si la el pe blog intr-un comentariu,il inteleg perfect… si stiu ce inseamna sa fii aratat cu degetul si dat la o parte pentru ca esti altfel… pentru ca te „tradeaza” culoarea pielii,intr-o oarecare masura… si sa fii luat la misto de un neica-nimeni,tu care ai facut ceva in viata,te-ai implicat in atateasi atatea  proiecte si esti o persoana a carei imagine vinde,ai tot dreptul din lume sa fii al dracului de suparat.Si ca sa fie meniul complet,moderatorul emisiunii,pe care il credeam un om cat de cat integru… si foarte la locul lui(desi sotia lui,Oana Turcu,imi este antipatica pana la Dumnezeu si inapoi de 1000 de ori) este foarte amuzat,ba chiar instiga la alte comentarii bruta invitata in emisiune.Esteti varza dom`le! Despre intamplarea asta a scris si Bendeac si multi multi alti si  nu are rost sa mai dezvolt si eu.Ideea este  ca eu si toti ceilalti care ii citim blogul,il sustinem pe Cabral si ne dorim foarte mult sa-si reia activitatea!… Aaa si datorita comentariului respectiv am avut in ziua aceea  aproximativ 95 de vizualizari,fata de o zi obisnuita in care am 45-50 de vizualizari.E ceva… probabil lumea era curioasa … ” Ba,asta o fi mulatra,ori ba?”… ei bine,ba! nu`s mulatra,mi-s tiganca si daca ai ceva impotriva,exista in coltul din dreapta sus un buton rosu cu un „X” alb pe el.Este nevoie de doar un click!Daca nu… poti citi in continuare  🙂  E foarte misto senzatia pe care ti-o ofera privirile celorlati,mai albi ca tine, atunci cand le demonstrezi ca esti cu mult mai bun decat ei,in timp ce ei sunt undeva la coada vacii si tu la primarie 🙂 .Dar sa inchid subiectul asta pentru ca sunt satula… mi-a ajuns!Ma bucur totusi ca in liceu n-am avut parte de acelasi tratament .Cel putin in fata mea nu a comentat nimeni nimic;vorbele „pe la spate”… raman acolo unde le este locul… la spate.Am cautat intotdeauna sa demonstrez celor din jurul meu ca sunt mult mai buna si mai capabila decat au crezut la inceput… si i-am facut pe toti sa-si schimbe privirea aroganta in una de la egal la egal.

Vroiam sa mai spun ca „la munca” treaba merge „ca pe roate”.AMR 8 zie pana la leafa si apoi vom hotara daca vom mai colabora,pentru ca anul BRAT se schimba 🙂 … Cam atat imi amintesc din gandurile mele de ieri :)) daca mai „apare” ceva,fac un update.Duminica ajung pe la Bucuresti,cu treaba,in rest saptamana asta,ce-a mai ramas din ea,munca… munca… intelegeti ideea… . 🙂 … Asadar,cel mai sigur,ne citim pe luni 😀 🙂

See ya!! :-h 🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. nnonny
    iul. 08, 2009 @ 21:02:52

    Care-i faza cu culoarea pielii, k estem la fel de albe! Si sa stii ca parerea acelora care judeca un om in functie de nuanta pielii, nici macar n-ar trebui ascultate! Daca vrei sa judeci un om, ai tot dreptul, dar judeca-l dupa faptele sale, dupa modul lui de a gandi, dupa realizarile sale, nu pur si simplu il vezi pe strada, ti se pare mai roz, mai verde, mai galben sau mai negru etc. si iti dai repede cu parerea k e nush cum, ca face, ca drege! (*)

    Răspunde

    • dragancatalina
      iul. 08, 2009 @ 23:11:07

      da! tu gandesti asa… si e bine. dar am primit remarci de genul…”oau,ce bronz ai…” „da,mersi! e natural! ” …

      Răspunde

Lasă un comentariu