Ei si ce….

Dati cu pietre ,nu-mi pasa… mie-mi place 🙂

 

….voi suferi,multe nopti si zile…

 

…te iubesc oriunde ai fi…:x

 

 

that`s all 😀 v-am chinuit destul,a? :)) :))

See ya!!

 

p.s.: propun sa-mi interzica cineva accesul pe youtube 🙂

8 comentarii (+add yours?)

  1. Roxana
    Noi 13, 2010 @ 19:24:20

    „Pa sistem” 😆

    Răspunde

    • Catalina
      Noi 14, 2010 @ 09:48:05

      Ei,nu-s chiar pe sistem:)) :)) :)) as da exemple de niste „sisteme” da` o sa creada lumea ca m-am tacanit :)) :))
      p.s. :zi-mi si mie cum faci „zambici-ul” ala „piervers” ca eu am uitat 😀

      Răspunde

  2. Roxana
    Noi 14, 2010 @ 12:20:47

    😀 mai bine nu dai atunci :lol:….pui : apoi lol si iar :

    Răspunde

  3. Catalina
    Noi 14, 2010 @ 16:43:55

    😆 😆 😆 😆 ms !

    Răspunde

  4. Trackback: Leapsa de la Nice « Dreaming Of Another Life
  5. Roxana
    Dec 04, 2010 @ 13:26:42

    Buna Catalina 🙂 Te provoc la o leapsa 😀 O gasesti pe blog daca doresti s-o faci 😉

    Răspunde

  6. Trackback: Leapsa de la Nice (2) « A Woman Who Loves …
  7. Trackback: Leapsa de la Nice (2) | Roxana Țucmeanu Blog

Lasă un răspuns

