Viata cu ceva in plus *

][ Azi vroiam sa-mi fac marea revenire, daaar datorita unor probleme tehnice, am amanat-o pentru maine cel mai probabil. Insa, am gasit o ciorna de pe 9 mai. Enjoy! ][

 

* am chestia asta de vreo doua zile in cap si nu-mi dau seama de la ce campanie/reclama e… ceva cu credite, banci oricum…. 😕

S-au intamplat atatea lucuri, ca o sa le iau cronologic sa nu uit ceva :))

In WE a fost la mine Tania. Pe Tania o cunosteti deja dintr-un post anterior.

-Ce vrei tu sa te faci cand vei fi mare?   (stiu, e cea mai idioata intrebare)

– Habar nu am.Am eu timp sa ma gandesc

– Vrei sa te faci avocat? sa aperi oamenii… o sa lucrezi cu mine 😆

– Posibil… vreau sa desenez case

– Adica sa fii arhitect

– Da, asa…arhi…

-… tect

-Si cui vrei tu sa desezeni o casa?

– Auzi… daca ma gandesc mai bn, vreau sa ma fac plastelina.

–  :)) :)) :)) :))

_________________________________________________

Alta si mai si, cu bunica…

– Ha, niciun noroc n-a avut Zahira

– Cine??

– Zahira aia, mama

– Ce tot zici?

– Aoleeuuu n-ai vazut-o c-a venit la noi sa cante  si-a plouat-o ca pe curci, se zbantuia p-acolo in ploaie, zici ca era la curent electric

– Shakira,ma? =)) =)) =))

-Ete…sha…vrei s-o si alint acuma.. Zahira, o cheama, gata :))

– Pai n-a venit degeaba, bani tot a luat

– Auzi ce pretentii pe ea.. ca vrea nu stiu ce mobila, nu stiu ce mancare… da se crede interesanta rau

– Pai este… loca loca loca

– Luca?

-LOCAA :))

-ADICA?

-Nebuna

– Da, aici are dreptate :))

=)) =)) …. cine n-are batrani sa-si cumpere 😆

___________________________________________________

Printre altele, am facut si pancackes… n-au iesit ele tocmai  ca la carte,daaaar…au fost foarte bune

    Clatita de fata este impaturita in doua si taiata, ca altfel nu mai era pancacke.

E umpluta cu crema de vanilie si deasupra e putina frisca. Data viitoare folosesc o tigaie mai mica, sa nu se mai „intinda”atat :D. Reteta o gasiti aici  Asa vor arata si ale mele, data viitoare 😆

______________________________________________________

1 comentariu (+add yours?)

  1. Roxana Chita
    Iul 09, 2011 @ 12:21:01

    Foarte tare bunica ta 😆 mmm pancackes :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

