on and off

… cam asa m-as descrie..acii apar.. acii dispar…

Multe de povestit.. s-au intamplat atatea.. Blogul a avut o perioada accesul restrictionat pentru ca am facut „curatenie” in post-uri. M-am „rupt” de o lume in care pana la urma am inteles ca nu aveam loc..Am luat-o de la capat..oameni noi… locuri noi.. 🙂 Voi povesti pe parcurs. Tot ce pot sa spun acum este ca ma simt mai bine ca niciodata, mi-am gasit locul… mi-am facut ordine in viata si e atat de simplu sa fiu „eu”  cea care am fost candva.. si-mi place 🙂

 

Pana la noi ordine.. See ya!

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Noi 02, 2011 @ 00:21:47

    Partea bună a blogului e că ne așteaptă oricât am lipsi. 😛

    Răspunde

  2. Catalina
    Noi 03, 2011 @ 19:05:44

    Da.. macar el sa fie mereu acolo.. undeva 🙂

    Răspunde

  3. virtualfeelings
    Dec 04, 2011 @ 13:44:37

    Cata, e ceva in aer, pe cuvant…tocmai mi-am surescitat si eu blogul, uitat de vreme…Spor la scris, si sa ne citim muuult mai des decat am facut-o in ultima vreme:) :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

