„what is it good for?… absolutely nothing” ***

Hey hey hey…. hey

I`m back.. la cererea publicului…”clientul”nostru, stapanul nostru.. sa-i dam Caesarului ce-i al Caesarului… ma rog, intelegeti voi cum sta treaba. Nu am revenit aici doar pentru ca asa mi-au sugerat altii, ci pentru ca asa am simtit eu ca trebuie sa fac.. fix acum; pentru ca este a patra zi la rand cand intru aici pe pagina de „adauga un nou articol” de unde am iesit la fel de repede cum am intrat, mai putin acum  :). Asaaaa….

S-au intamplat muulte, chiar foarte multe…. au fost intr-adevar multe chestii care le-am observat sau pe care le-am experimentat si la care m-am gandit.. hey, ar trebui sa scriu despre asta pe blog. Multe din ele s-au intamplat in camin, unde.. heheee. se intampla muuulte :)) … hei ia gata, nu va mai ganditi  laaa.. ce nu trebuie sa va ganditi.

Viata de regie e chiar frumoasa, daca stii s-o „gusti” cu limite. Daca nu, se lasa cu prea multe PET-uri goale, sticle de 0,75ml de „suc de struguri”si ele de asemenea goale, se lasa si cu amenzi, daca butonul de volum se blocheaza la un nivel oarecum deranjant pentru vecin. Il deranjeaza ca tu ai boxe mai mari si ca n-a fost chemat la chef, nu de alta :)). Un amic, o data, a si recunoscut.. cum ca ai lui prieteni nici nu-l mai cheama la chefuri dupa ce s-au autoinvitat la un majorat unde  el singur a baut toate sticlele de vin.Poate sa fie si el pe acolo, dar sa-si aduca singur licoare de stins setea:))  Legenda,oare?  Desigur.. amenzile pot sa te ocoleasca, daca nea` X-ulescu de la paza e un nenea bun si isi aduce aminte ca si el a fost candva ca noi; ma refer c-a fost tanar ca student… hmmm…

Dar cum bine se stie, sau ar trebui sa se stie, trebuie sa renuntam la show cand avem audienta mai mare, sa nu asteptam sa decadem, asa caaa, planuim sa ne mutam, din toamna. E doar un plan.E posibil sa ne placa prea mult „vara in regie”si sa nu mai plecam. E foarte posibil :))  … Se observa ca vorbesc la plural, da? pentru ca suntem 3! Sunt eu si doua persoane speciale pe care nu ma asteptam sa le gasesc intr-un loc precum cel in care .. d`ooh.. le-am gasit :)).. Prima, m-a enervat din prima zi… statea fix in patul pe care mi-l „rezervasem”. Avea o lenjerie „leopard print”… inalta.. blonda.. si ghici ce.. isi pregatea extensiile pentru prima zi de faculta.O si vedeam in cluburi, sus pe cuburi.. numai opturi si suruburi.Faculta+Club=love .  Mai era o prezenta pe acolo, dar nici nu merita mentionata aici( Am facut-o eu, ulterior, sa-si doreasca singura moartea si intr-un final a plecat).

Tata, cand a plecat mi-a zis neste vorbe taaare intelepte..”fata, camin ai vrut, camin ai primit! … ce sa-ti mai zic.. bafta!” … si cobora scarile razand infundat. „Mersi, tu!”

Cealalta, imi aduc aminte si acum..  prima data cand am intalnit-o, mi-se parea ca ne priveste pe toti cu un aer superior asa.. cumva era o greseala ca dansa sta acolo, in camin, in regie.. ea trebuia sa aterizeze intr-un castel demn de o printesa ca ea, sa aiba un pat cu baldachin, nu suprapus si sa aiba un intreg batalion de bucatari sa-i pregateasca masa nu sa comande de la roxy pub, mai nou :))

A trecut timpul si am vazut in ele cele mai bune fete. Au fost mereu acolo cand am avut nevoie si stiu ca vor mai fi mult timp de acum incolo. Descrierea de mai sus, fetelor( daca cititi asta), este asa.. „de amorul artei”, stiti doar ca va iubesc mult! Le voi numi de acum incolo, in posturile viitoare, caci da, vor mai aparea, ca fiind.. Fata lu`Tanti Melania si Fata lu` Nea Nicu :)) ( treaba asta cu „a lu`”e gluma de interior, nu e asa chiar fara haz :)) … mie mi-se spune A lu`nea Vasile.. deci da.. :)) )

Fata lu`Nea Nicu e sora noastra mai mica, cerebrala care incearca  mereu sa ne arate calea buna si dreapta a lucrurilor. In schimb, Fata lu`Tanti Melania, de pe 8 mai, e flexibila, e nebuna, Botosel, cum i-se mai spune, e tacanita, zapacita, repezita. Eu.. sunt si eu pe acolo, nu doar de umplutura, eu completez. Triunghiul perfect, nu conjugal :)) .

Ca sa-mi mai ramana lucruri, chestii, trestii, socoteli de povestit si pe data viitoare, ma retrag acum si promit sa revin maine! Jur! Solemn! Parol!

See ya!

***

Lasă un răspuns

