Bine ai venit in jungla

„Buna dimineata, Bucuresti”… Asa mi-am inceput ziua.. pana acum e bine dar…Cum spuneam, „bine-ai venit in jungla”.. . suportat”fauna”din 105,  bagaje( multe si grele).. patru etaje de urcat, despachetat… satisfacute poftele „roscatei” de orez cu lapte de la mama de acasa si acum asteptam sa vina Fata lu Nea Nicu, care m-a anuntat deja ca e pe drum 🙂 Fata lu Tanti Melania vine abia maine dimineata.

Am avut placerea sa descopar regia mai „verde” decat speram. Atat de „verde”incat am avut timp sa si fac o plimbare. Incepe sa-mi placa aici mai mult decat speram vreodata :))

See ya! :-h

 

Lasă un răspuns

